SIKÇA SORULAN SORULAR

Siparişimin ne durumda olduğunu öğrenebilecek miyim?


Evet. Kullanıcı hesabınızdaki "Verilen siparişler" bölümüne girdiğinizde siparişinizin her an ne durumda olduğunu öğrenebileceksiniz. Misafir kullanıcı seçeneğiyle alışveriş yapmış olmanız durumunda size gönderdiğimiz onay mesajındaki bağlantıya girerek siparişinizin takibini yapabilirsiniz. Teslimat konusunda bize sormak istediğiniz sorunuz varsa 0 212 325 95 81 numaralı telefonu arayarak ya da info@portroyale.com.tr adresine email mesajı göndererek Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişim kurmakta tereddüt etmeyin.




Alışveriş sepetimden herhangi bir ürünü silebilir miyim?


Evet. Sipariş vermemiş olmanız şartıyla alışveriş sepetinizdeki ürün/ürünleri dilediğiniz zaman silebilirsiniz.




Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?


Evet. İşleme girmemiş olması koşuluyla siparişinizde her zaman değişiklik yapabilirsiniz. Eğer işleme konulmuş bir siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz web sayfamızdaki irtibat formu bölümünden ya da 0 212 325 95 81 numaralı telefonu arayarak veya info@portroyale.com.tr İlk tutarı geçmeyecek şekilde aynı üründe değişiklikler yalnızca farklı beden ve/veya renkte mümkündür.




Siparişimi iptal edebilir miyim?


Bu konuda herhangi bir tereddütünüz varsa 0 212 325 95 81 numaralı telefonu arayarak ya da info@portroyale.com.tr adresine email mesajı göndererek Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişim kurmakta tereddüt etmeyin.





GENEL SORULAR

Online Müşteri Hizmetleri Departmanı ile nasıl iletişim kurabilirim?


Portroyale.com.tr ile ilgili her türlü sorunuz için Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişim kurmakta tereddüt etmeyin.
Email: info@portroyale.com.tr
Sabit hatlar: 0 212 325 95 81
Müşteri Hizmetleri Departmanı çalışma saatleri:
Pazartesiden cumaya: 09:30 – 19:00.




Online mağaza ile normal Port Royale mağazası fiyatları aynı mıdır?


Evet. İndirim dönemi ve fiyatları gerek web sayfasında gerekse normal Port Royale mağazasında aynıdır.




Online mağaza ürünlerinde özel promosyon var mı?


Evet. Online mağaza ürünlerine özel promosyonlar yapıyoruz. Promosyon ve Kampanya duyurularımızı bülten abonelerimize eposta yoluyla iletiyoruz.




Fotoğrafta gördüğüm ürünün aynısını mı alacağım?


Bazen elişi yapımı sürecinden geçerek imal edilen bir üründe yapılan işlemler (fırçalanma, cilalama, yağlama, eski görünümü verme gibi) nedeniyle ortaya çıkabilecek küçük farklılıklar olması ihtimali dışında evet.




Port Royale son yenilikleri ve indirimleriyle ilgili emailimde düzenli aralıklarla bilgi alabilecek miyim?


Evet. Portroyale.com.tr Haber Bültenine abone olduğunuzda Port Royale'den son yenilikler, etkinlikler ve indirimleri içeren bilgiler alacaksınız.




Port Royale Haber Bülteni aboneliğinden çıkabilir miyim?


Evet "Haber Bülteni" bölümüne girerek Portroyale.com.tr Haber Bülteni aboneliğinden çıkabilirsiniz.





NAKLİYE VE TESLİMAT

Eğer kartım reddedilirse ne yapmalıyım?


Kartınızın reddedilme sebepleri şunlar olabilir: Kartın geçerlilik süresi dolmuş olabilir. Kartınızı son geçerlilik tarihinin geçmemiş olduğunu kontrol edin. Kartın alışveriş yapmak için izin verilen limit tutarı aşılmış olabilir. Bankanızla irtibat kurarak limit tutarın aşılmamış olduğunu kontrol edin. Girdiğiniz kart bilgileri yanlış olabilir. Tüm zorunlu alanları doğru biçimde doldurmuş olduğunuzu kontrol edin.




Şirketim adına bir fatura alabilir miyim?


Evet. Sipariş verdikten sonra fatura bilgilerini girerek fatura tercih ettiğinizi belirtirseniz şirketinizin adına bir fatura alabilirsiniz.





İADELER VE DEĞİŞTİRMELER

Eğer kartım reddedilirse ne yapmalıyım?


Kartınızın reddedilme sebepleri şunlar olabilir: Kartın geçerlilik süresi dolmuş olabilir. Kartınızı son geçerlilik tarihinin geçmemiş olduğunu kontrol edin. Kartın alışveriş yapmak için izin verilen limit tutarı aşılmış olabilir. Bankanızla irtibat kurarak limit tutarın aşılmamış olduğunu kontrol edin. Girdiğiniz kart bilgileri yanlış olabilir. Tüm zorunlu alanları doğru biçimde doldurmuş olduğunuzu kontrol edin.




Şirketim adına bir fatura alabilir miyim?


Evet. Sipariş verdikten sonra fatura bilgilerini girerek fatura tercih ettiğinizi belirtirseniz şirketinizin adına bir fatura alabilirsiniz.





Sıkça Sorulan Sorular

Eğer kartım reddedilirse ne yapmalıyım?


Kartınızın reddedilme sebepleri şunlar olabilir: Kartın geçerlilik süresi dolmuş olabilir. Kartınızı son geçerlilik tarihinin geçmemiş olduğunu kontrol edin. Kartın alışveriş yapmak için izin verilen limit tutarı aşılmış olabilir. Bankanızla irtibat kurarak limit tutarın aşılmamış olduğunu kontrol edin. Girdiğiniz kart bilgileri yanlış olabilir. Tüm zorunlu alanları doğru biçimde doldurmuş olduğunuzu kontrol edin.




Şirketim adına bir fatura alabilir miyim?


Evet. Sipariş verdikten sonra fatura bilgilerini girerek fatura tercih ettiğinizi belirtirseniz şirketinizin adına bir fatura alabilirsiniz.